woensdag 15 januari 2014

Update woensdag 15-01-14, 14.30
Mijn biodynamische vader heeft na de kerst een klacht ingediend bij de ombudsman van NRC over dat rare, negatieve artikel. Nooit antwoord op gehad. Vandaag heeft hij maar even een herinnering gestuurd. ‘Een krantenbedrijf dat in zo’n snel tempo lezers verliest, zou zuinig moeten zijn op iedereen die de krant(en) nog enigszins serieus neemt.’ Haha!Hier de hele brief:

Beste heer De Jong,


Even na kerst heb ik een mail gestuurd waarin ik aan de kaak heb gesteld hoe uw krant mijn zoon, DaniĆ«l de Rijke, heeft behandeld. Ik heb helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen, zelfs geen ontvangstbevestiging. Nu weet ik wel dat ik geen abonnee meer ben van NRC, maar ik mag toch hopen dat ook lezers die geen abonnee zijn een beroep op u mogen doen. Mocht dat niet zo zijn of mocht u om andere redenen mijn zaak niet in behandeling wensen te nemen, dan had ik dat graag van u vernomen. Dat zou ook wel zo netjes zijn. Een krantenbedrijf dat in zo’n snel tempo lezers verliest, zou zuinig moeten zijn op iedereen die de krant(en) nog enigszins serieus neemt.

Met vriendelijke groet, Frank Bokern

Geen opmerkingen:

Een reactie posten